Fredagskväll

Jag sitter ensam hemma nu denna fredagskväll, ingen att vara med och till och med familjen är borta. Så jag har ätit lite kycklingpaj, druckit en övervintrad julmust och mölat i mig glass. Trevligt.
   Det finns egentligen iget kul att se på TV heller. Jag växlade mellan en Miss Marple-film som jag redan sett och någon amerikansk komedi som inte var så komisk. Sedan upptäckte jag att Osbournes gick på MTV, och det är ett av mina favoritprogram någonsin. Jag sitter där och tittar med min lilla katt när plötsligt Bert McCracken, sångaren i The Used dyker upp i rutan. Tydligen var han ihop med Kelly.
   Jag stör mig jättemycket på att jag inte visste att de varit ihop, jag BORDE ha vetat det eftersom jag är en sådan The Used-nörd. Han var iallafall snygg som alltid, och jag hoppas att samma avsnitt går igen på söndag, det finns en risk att det jag såg var repris från förra söndagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0