Vintage!

Idag har jag dragit mitt strå till stacken när det kommer till att spara på miljön! Jag var inne på Röda Korset efter skolan och köpte ett par gamla Levi's som jag ska klippa av till sommarshorts. Billigt var det också, bara 30 spänn.
   Jag tror inte jag ska göra mycket mer med dem, de var så mörka i färgen. Om jag hittar ett par ljusare någon annan gång funderar jag på att klippa av dem med men sy fast svart spets i underkanten på byxbenen, kan bli grymmt snyggt. Och så vil jag ha ett par som jag kan spruta klorin på. Jag blir helt till mig när jag tänker på möjligheterna!
   Sedan funderar jag på att skaffa en jeansjacka till våren, isåfall vill jag ha en svart/stonewashed som jag kan skriva något snyggt på ryggen på, med textilfärg.
   Jag tycker det är mycket roligare att göra sina kläder personligare på det här sättet, och det är inte svårt heller. Färg som man använder i tvättmaskinen finns i välsorterade livsmedelsbutiker och textilfärg som man målar med penslar finns på bland annat Panduro. Antingen kan man styla om gamla kläder man hittar i garderoben, köpa begagnade för en billig penning eller gå loss på ett H&M plagg(känn din anarkistiska sida jubla). 

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hejhej! Kul att du ville titta in och kommentera mitt inlägg från startsidan :) Eller hur är programmet bra! Maria är ju störtskön, haha! Längtar till nästa veckas program!



Trevlig kväll!

Liza

2010-03-10 @ 21:54:15
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Helene Victoria<3

Heihei:) Jeg så bikinien som du hadde laget og syns den var så fin at jeg ga deg 5 stjerner:) Lurte bare på om du ville gi 5 tilbake på min?

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OKg0HlHs2RpSSHUpsuijAKRf#bikiniGallery



Setter stor stor pris på det :)

2010-04-04 @ 16:08:23
URL: http://helenelicious.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0