Jag var först!

Den 3:e januari färgade jag mitt hår mörkblått, Midnight blue. Jag färgade om det någon gång vecka 8, på tisdagen tror jag. Nu är det inte så mycket kvar dock, det är mest stålgrått. 
  En annan tjej i skolan färgade håret blått typ vecka 9. Det var inte så jättebra färgat, för underlaget var inte ordentligt blekt. Okej, jag kan hantera detta. Hennes är nästan mer borta än mitt. 
  Sedan får jag ett sms från en kompis: "Nu har ännu en i vår skola färgat håret blått, du har startat en trend :D"
Jag började känna mig smått förbannad, av ingen logisk anledning alls. Samma dag ser jag ytterligare en flicka med blått hår.  
   Jag har alltid tyckt att man ska ta det som en komplimang om någon härmar en. Men nu har jag börjat skämta med mina kompisar om hur jag ska mörda dessa tjejer. Haha!
   Men seriöst, jag var först. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0