Ge mig mer glitter!

Varför har jag aldrig anledning att klä upp mig?
  Aldrig går jag på fest eller partaj. Mina vänner går, men jag tillhör inte den delen av deras kretsar. Nej, på lördagskvällarna sitter jag hemma och äter paj, somnar innan 22 i soffan med mamma. Det borde fan bli ändring på det. Samtidigt så, jag gillar inte fester. Jag hatar när folk dricker, skäms för att dansa och jag ogillar "festmusik". Min favvolåt innehåller frasen "This ain't a party..."
   När det väl är någolunda tillfälle att klä upp sig, så skyggar jag undan. Som t.ex. vid skolavslutning, födelsedagar, julafton o.s.v. Jag tycker inte om att klä upp mig, känner mig obekväm och malplacerad. Samtidigt längtar jag efter det.
   Helsjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0