starta ett band

Ja, jag vill ju starta ett band, och jag är på god väg. Jag har en trummis. Ja.
  Igår ringde en trevlig herre från Kulturskolan och berättade att jag ska träffa honom på onsdagar 15:20 framöver. Jag kommer bli världsmästare på bas. Så då blir mitt band ju bäst i världen också.
  Idag försökte jag sjunga lite screamo. Det går framåt, vilket är härligt. Är man tjej och sångerska ska man fan i mej ha lite power. Inte för att jag är sångerska, men det är jua alltid bra att kunna.
  Vilket fick mig att tänka på mitt band igen. Trummisen säger att hon känner en som kan vara vår sångerska. Men om människan inte kan growla, skrika eller slå bakåtvolter är jag tveksam. Eller så får hon lära sig, jag är inte småsint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0